Mello igen

Jag sitter just nu och ser på andra chansen (reprisen), även fast att jag såg den i lördags. Asså hur kan amy, star pilots och BWO bli utslagna och hur kunde ugglan gå vidare?! Jag menar svenska folket kan ju inte seriöst tycka att ugglans framförande och låt var bättre än tex BWO? Ska ugglan verkligen representera sverige? Må det icke bli så! Asså vi kan ju förlåta svenska folket denna gång eftersom det kan ha skett en allmän sinnes förvirring hos alla sveriges mello tittare. Men! om nu ugglan skulle vinna mellodiefestivalen så måste jag tyvärr bli tvungen att fly landet! Jag skulle då inte kunna kalla mej svensk längre.
Men jag förstår inte riktigt, sverige ska va ett bra musikaliskt land som har tagit fram många hittar och internationella artister. Hur i h*llvete kan då inte svenska folket ett skit om musik?! (visst finns det de som kan mycket) men generellt om man tycker att ugglan var bra i mellodiefestivalen 2009 så är det något som är fel.

// Ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0