MaNaAss-konferansen och mello

Ja det blev ju inte så mycket gjort på konferensen igår.. Vi tittade på mellodiefestivalen och snacka mest en massa skit.. Men jag kan säga att det kommer komma upp en musik video till dunken, den kommer bli skita bra!

Okej nu lite om mellodiefestivalen!
Jag är grymt glad att ugglan inte vann, så nu kan jag kalla mig svensk och jag kan stanna kvar i sverige! (yeees). Hade facktiskt blivit lite jobbigt om hon vann och jag hade vart tvungen att fly från sverige. Men jag är besviken på att EMD inte vann, tror att det skulle gått bra för dem. Men jag är nog mest besiken på att ugglan fick mer poäng än EMD, usch inte bra det. Men hon som vann var facktiskt inte så dålig, tror att hon kan slå i europa, är ju lite specielle låt och opera brukar ju va uppsattat likom pop, så varför inte? En pop-opera! blir nog bra det här ska vi se. Men blir nog ingen vinst för Sverige tror jag tyvärr. Tror att Sverige har tappat stinget, men får väl hoppas på det bästa i alla fall.!

//Ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0