Körsbärs-Zlatan jokes

En tjej: Det finns ingen svamp i skogen!
Tjejens tjejkompis: Men det finns svamp i min skog.

_____________________________________________________________________________________________

Jag biter av toppen på en kokosboll och säger till Ma:
- Titta den är toppless.

_____________________________________________________________________________________________
Jimmy: Du hatar ju julen. Du måste vara släkt med Grinchen
Jag: Jag ÄR Mrs Grinchen

_____________________________________________________________________________________________

Skall vi plocka körsbär i min trädgård
Zlatan å zlatan, zlatan ibrahimovich.


Jag lär mej aldrig att det är två helt olika låtar så jag sjunger dem alltid ihop. 
>.< Jaocth!
 _____________________________________________________________________________________________

Pappan: you siad you stuck?
Ungen: you suck
Pappan: you siad I'm stuck?
Ungen: I suck

Hahaha sötaste på americas funniest homevideos.

// Na


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0